Dejan Verčič vsebinski marketing odnosi z javnostmi trendi

Podjetja postajajo medijske hiše, zaposleni in kupci pa iskreni promotorji podjetij

Vas je zmrazilo ob oblačku, ki se vam je v mislih narisal, predvsem ko ste prebrali drugi del naslova.

V oblačku vaše domišljije se je prikazal prizor, kako vaši zaposleni slikovito in glasno med prijatelji in družinskimi člani širijo svoje občutke o “klimi” (pa ne tisti električni, ki je montirana na steni, se razume) v vašem podjetju.

Za hiter reality check naj vas spomnim, da to ni le plod zablojene domišljije, temveč je to realnost, ki se je ves čas dogajala (čeprav si morda niste priznali), se dogaja in se bo dogajala.

 

Zdaj si predstavljajte, da te občutke o podjetju ali svojem delu v podjetju delijo s svojimi tisoči prijatelji prek Facebooka.

Se opravičujem, ker vam ravno jaz predajam to kruto sporočilo (don’t kill the messanger :)). Ampak dejstva so dejstva.

Ne vem, za vas, ampak meni kot upravljavki s komunikacijami, piarovki, promotorki ni vseeno, kaj zaposleni ali kupci govorijo o podjetjih za katera delam.

Če vas je slučajno prešinilo, da boste jutri (ali že danes) zaposlenim napisali prepoved v stilu: “od danes naprej je za vse zaposlene prepovedano prek Facebooka, G+, Instagrama, LinkedIna, Youtuba, Pinteresta, Vine-a, bloga ali drugega družbenega omrežja komunicirati o čemerkoli glede našega podjetja!”, potem vam priporočam, da si prej ogledate naš današnji videointervju.

 

Kaj pa je s prvim delom naslova – podjetja postajajo medijske hiše?

Ne, ni se mi zmešalo.

In ja, kljub temu, da se izogibam negaitvnim novicam v medijih, spremljam aktualno dogajanje in sem seznanjena (tudi iz prve roke od kolegov novinarjev), da imajo številne medijske hiše (časopisi, revije, radijske in televizijske postaje) težave ter posledično odpuščajo novinarje in ukinjajo svoje edicije.

Spremljam pa tudi dogajanje in trende v moji stroki komunikacijskega managementa in opažam, da se krepi vse več agencij, ki zaposlujejo bivše novinarje, da postavljajo e-novičnike, digitalne revije in oddaje za različna podjetja. Tudi v komunikacijski agenciji Fenomena vse bolj širimo nabor piscev in podjetij, za katera pripravljamo rajrazličnejše vsebine, ki ponujajo kredibilne, kakovostne in zabavne informacije za njihove potencialne stranke. Te vsebine namreč pomagajo graditi dolgoročni odnos s kupci in na ta način povečevati prodajo.

 

Vzrok omenjenih sprememb leži v razvoju sodobne tehnologije (internet, aplikacije, novi komunikacijski kanali – družbena omrežja, pametni telefoni, tablice…). Količina informacij, ki nas dnevno bombardirajo, se je tako namnožila, da jo komaj dohajamo (tudi če ne delamo v komunikacijah – čeprav v resnici vsi komuniciramo in prebavljamo številne podatke, tudi če ste vodja podjetja, nabave ali v prodaji). Če pa smo zadolženi za promocijo in graditev prepoznavnosti podjetij, moramo še bolj učinkovito plavati v poplavi vseh podatkov.

 

Zakaj izpostavljam vse te primere:

  • ker predstavljajo ključne izzive, s katerimi se komunikatorji trenutno srečujemo;
  • ker so to med drugim tudi ugotovitve trenutno največje raziskave na svetu o odličnosti v komunikacijskem managementu;
  • ker o teh stvareh v videointervjuju govoriva z mojim današnjim gostom dr. Dejanom Verčičem, profesorjem na Fakulteti za družbene vede, ki je direktno iz Amerike priletel v Fenomenino oddajo Kontekst;
  • ker komuniciranje organizacij zaradi digitala postaja tako zelo pomembno in je moja želja, da postanemo v tem res uspešni ter dokažemo, da tudi slovenska podjetja lahko ponotranjimo zmagovalno miselnost in postanemo prepoznavna v svetu;
  • ker boste v priloženem videu dobili številne uporabne informacije ob tovrstnih izzivih, ki vam bodo pomagali pri graditvni prepoznavnosti podjetja.

 

 

Prof. dr. Dejan Verčič je namreč tudi član raziskovalne skupine, ki je pred dnevi v Bruslju predstavila rezultate raziskave Evropski komunikacijski monitor 2014. Opravljena je bila v 42 državah in že od leta 2007 predstavlja odličnost v strateških komunikacijah.

Z veseljem delim z vami najin prijeten in koristen klepet, v katerem je rezultate umestil tudi v aktualne trende s komunikacij in odnosov z javnostmi tako v Sloveniji kot po svetu, saj je zadnjih nekaj mesecev preživel v Ameriki.

Ne bo vam žal!

S prof. dr. Verčičem pa se bova z veseljem odzvala tudi na vaše izzive, s katerimi se pogosto srečujete pri delu, in vam preprečujejo doseganje zastavljenih komunikacijskih ciljev.

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>