FIT IN ZDRAVI ČEZ VSO ZIMO, PREHLADU SE LE NASMEJIMO
Vodenje 3-mesečne ozaveščevalne akcije za zdrav način življenja za podjetje Ekolife Natura.
NAROČNIK
Ekolife Natura
CILJ PROJEKTA
Ozavestiti širšo javnost, da bi njihov način življenja postal bolj zdrav.
CILJNA SKUPINA
- odrasli 30-50 let
- upokojenci
- ljudje, bi radi živeli zdravo, a tega še ne izvajajo
- študenti oziroma višja ali visokošolska izobrazba
- mame z dojenčki ali malimi otročki
IZZIV
Izpeljati akcijo s čim manjšimi stroški.
AKTIVNOSTI
- Priprava strateškega načrta akcije.
- Oblikovanje kontaktov z mediji.
- Pridobivanje sponzorjev, ki bi akcijo podprli.
- Razdelava tona komunikacije in vsebine.
- Produkcija 60 newslettrov (priprava in distribucija vsebin).
- Scenarij, snemanje, produkcija 20 video oddaj.
- Spletna promocija in napoved akcije.
- Promocija in napoved akcije v medijih – priprava člankov, medijskih vsebin…
- Pridobivanje izjav zadovoljnih strank (reference, izjave…).
- Promocija vsebin v spletu (družbeni mediji: Facebook, G+, Twitter, YouTube…).
- Pojavljanje v medijih (Lisa, Preprosto naravno, Story, Aktivni.si, Radio Gorenc, Ekologicen.si, Sensa, Svet24 …)
- Izvedba dogodkov: teden razstrupljanja, nagradna igra, zaključni dogodek, 2x-tedenska vadba v naravi, zbiranje donacije…
REZULTAT
- Odzivi strank – izjemno zadovoljne (prejeli številne maile s pohvalami in pozitivni odzivi v živo na dogodku).
- Odlična udeležba na zaključnem dogodku: prek 80 udeležencev.
- Objave v medijih – okoli 30 objav.
- Povečanje baze mailov za 8 %.
- Povečanje vščekov: 43 %.
- Ogledi You tube: 20 naloženih videjev, 23 naročnikov, 5416 ogledov.
- Uvrstitev na 1. mesto v Google-u za določene pomembne ključne besede.
- Vzpostavili sodelovanje s 15 komplementranimi podjetji, ki so se akciji pridružili kot sponzorji v projektu.