FIT IN ZDRAVI ČEZ VSO ZIMO, PREHLADU SE LE NASMEJIMO

Vodenje 3-mesečne ozaveščevalne akcije za zdrav način življenja za podjetje Ekolife Natura.

NAROČNIK

Ekolife Natura

CILJ PROJEKTA

Ozavestiti širšo javnost, da bi njihov način življenja postal bolj zdrav.

CILJNA SKUPINA

  • odrasli 30-50 let
  • upokojenci
  • ljudje, bi radi živeli zdravo, a tega še ne izvajajo
  • študenti oziroma višja ali visokošolska izobrazba
  • mame z dojenčki ali malimi otročki

IZZIV

Izpeljati akcijo s čim manjšimi stroški.

AKTIVNOSTI

  • Priprava strateškega načrta akcije.
  • Oblikovanje kontaktov z mediji.
  • Pridobivanje sponzorjev, ki bi akcijo podprli.
  • Razdelava tona komunikacije in vsebine.
  • Produkcija 60 newslettrov (priprava in distribucija vsebin).
  • Scenarij, snemanje, produkcija 20 video oddaj.
  • Spletna promocija in napoved akcije.
  • Promocija in napoved akcije v medijih – priprava člankov, medijskih vsebin…
  • Pridobivanje izjav zadovoljnih strank (reference, izjave…).
  • Promocija vsebin v spletu (družbeni mediji: Facebook, G+, Twitter, YouTube…).
  • Pojavljanje v medijih (Lisa, Preprosto naravno, Story, Aktivni.si, Radio Gorenc, Ekologicen.si, Sensa, Svet24 …)
  • Izvedba dogodkov: teden razstrupljanja, nagradna igra, zaključni dogodek, 2x-tedenska vadba v naravi, zbiranje donacije…

REZULTAT

  • Odzivi strank – izjemno zadovoljne (prejeli številne maile s pohvalami in pozitivni odzivi v živo na dogodku).
  • Odlična udeležba na zaključnem dogodku: prek 80 udeležencev.
  • Objave v medijih – okoli 30 objav.
  • Povečanje baze mailov za 8 %.
  • Povečanje vščekov: 43 %.
  • Ogledi You tube: 20 naloženih videjev, 23 naročnikov, 5416 ogledov.
  • Uvrstitev na 1. mesto v Google-u za določene pomembne ključne besede.
  • Vzpostavili sodelovanje s 15 komplementranimi podjetji, ki so se akciji pridružili kot sponzorji v projektu.