EKOLIFE NA NOVINARSKEM ZAJTRKU

Predstavitev izdelčnega portfelja ekološke trgovine z bio certifikati Ekolife na novinarskem zajtrku.

NAROČNIK

Ekolife Natura

CILJ PROJEKTA

Spodbuditi javnost, da v obdobju povečanega števila grip in prehladov s pravilno prehrano, gibanjem in naravno domačo lekarno sami poskrbijo za aktivno in zdravo jesen. Predstaviti javnosti Ekolife-ovo naravno rešitev v obliki eteričnega olja divjega origana. Hkrati pa predstaviti razširjeno paleto naravnih izdelkov iz spletne Ekolife-ove trgovine, ki bodo v dodatno pomoč njihovim uporabnikom pri ohranjanju zdravja tudi v zimskem času.

IZZIV

Kako pritegniti pozornost javnosti v času vse večje ponudbe ekoloških naravnih izdelkov in prehranskih dopolnil?

AKTIVNOSTI

Organizacija zajtrka za novinarje, na katerem ustanoviteljici in solastnici podjetja Ekolife – sestri Pavček (Tajča in Tjaša) predstavita svoje izkušnje in recepte za zdrave preventivne ukrepe (ki mimogrede odlično delujejo tudi pri njunih otrocih) ter nekaj odličnih presnih specialitet, ki so jih novinarjilahko tudi preizkusili. Hkrati je potekala degustacija predstavljenih izdelkov. Novinarji pa so lahko stestirali iz prve roke tudi naravno ‘cepljenje’ z eteričnim oljem divjega origana, ki je znan po svojem močnem antibakterijskem in antiseptičnem delovanju in je že v zelo majhnih količinah tako učinkovit kot sintetični antibiotiki.

Varuje pred gripo in prehladi, obenem pa krepi imunski sistem, izboljšuje zdravje dihal, pomaga pri težavah s sinusi, zmanjšuje prisotnost kandide, ecoli, stafilokokokov in salmonele v telesu, pomaga pri okužbah kože in težavah s prebavo, ter povečuje gibljivost sklepov in prožnost mišic.

REZULTATI

Odlična novinarska udeležba na novinarskem zajtrku in navdušenje nad samim dogodkom in predstavitvijo, saj smo prejeli ogromno pohval.

Odlična medijska publiciteta, saj smo dobili 10 objav v najrazličnejših slovenskih medijih.