DIGIGRAL

Vodenje komunikacije ob lansiranju dogodka MUVIT/6X60 (prvi maraton ustvarjanja kratkih filmov) in ustvarjanje odlične medijske publicitete.

NAROČNIK

 digiGRAL

CILJ DOGODKA MUVIT/6X60

Spodbuditi mlade k ustvarjanju, ne samo konzumaciji vsebin. Pokazati mladim, da lahko izredni pogoji (časovna stiska, neustrezni vremenski pogoji, omejenost lokacij in drugih virov), kakršnim bodo izpostavljeni v času udeležbe na MUVITu, predstavljajo dodatno spodbudo, ki prinese nepričakovano pozitivne rezultate. To je lahko najboljša lekcija, ki spodbudi kreativce, da premagajo svoje blokade in se preprosto odpravijo v akcijo. Spodbujati inovativne pristope in načine izražanja v formi kratkega filma ter s tem bogatiti družbo s pozitivnimi zgodbami.

CILJNA SKUPINA

  • Mladi, ki si želijo pridobiti nove izkušnje na področju videoprodukcije,
  • Ljubitelji videoprodukcije.

IZZIV DOGODKA

  • Predstaviti projekt javnosti.
  • Pridobiti čim več medijske podpore pri graditvi prepoznavnosti dogodka, kljub temu da gre za nov in javnosti še nepoznan dogodek.
  • Izpeljati akcijo, da bo čim bolj odmevna.
  • Privabiti dovolj udeležencev, da ustvarijo 18 ekip, ki se bodo med sabo potegovale za zmago.

AKTIVNOSTI V SKLOPU DOGODKA

  • Priprava medijskega načrta.
  • Oblikovanje kontaktov z mediji.
  • Razdelava tona komunikacije in vsebine.
  • Spletna promocija in napoved akcije.
  • Promocija in napoved akcije v medijih – priprava člankov, medijskih vsebin…
  • Promocija vsebin v spletu (družbeni mediji).
  • Pojavljanje v medijih (Val202, TV Slovenija, Radio Študent, City magazine, Gorenjski glas, Delo, Marketing magazin, Računalniške novice, Radio Triglav, Radio Antena, Radio Kranj, STA…).
  • Priprava sporočil za javnost ob napovedi dogodka in ob zaključku in razglasitvi zmagovalcev.

REZULTATI

  • Prijavljenih 18 ekip in skoraj 100 udeležencev, starih med 17 in 28 let.
  • Posnetih 18 filmov.
  • 16 uradno uvrščenih filmov v tekomovanje.
  • 3 zmagovalci.
  • Odlična medijska odmevnost (objave v 20 medijih, od tega intervjuji z organizatorji na TV Slovenija v oddaji Poletna scena, na Valu 202 v oddaji Generator in številnih drugih medijih).
  • Številne pohvale s strani sodelujočih: tako tekmovalcev kot žirije.