Marjan Novak

Marketinške priložnosti za slovenska podjetja

Kaj se zgodi, če se podjetje ne prilagodi marketinškim trendom?

Prehitijo ga druga podjetja, ki so bolj aktivna in s pridom izkoriščajo najnovejše marketinške priložnosti, med katerimi so največji trenutni trendi zagotovo:

  • digitalni marketing
  • komunikacija na družbenih omrežjih (Facebook, G+, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Slideshare, Youtube, Vine, Vimeo, Tumblir, …)
  • vsebinski marketing
  • optimizacija spletnih mest
  • vizualizacija vsebine
  • mobilni marketing
  • od storitve do graditve odnosov
  • oglasno targetiranje

“Digital je največji hit… Trendi govorijo v prid digitala… Treba je vlagati v digital… Z digitalom lahko podjetje z manjšimi vložki doseže večje uspehe,”je slišati iz vsepovsod.

“Ampak to je le trenutna modna muha,” si morda želite, da bi vam rekla.

Žal vam tega ne morem reči, ker nam izkušnje iz prve roke (številni uspešni projekti za naše naročnike – tako velika kot manjša podjetja, ki so za nami in v teku) kažejo, da so podjetja na ta način povečala svojo prepoznavnost in posledično tudi prodajo, ko so zgradila zaupanje pri svojih strankah in vzpostavila dolgoročne odnose z njimi.

Če ne verjamete, pa vas vabim na zanimiv intervju z mojim sogovornikom, odličnim poznavalcem slovenskega trga – Marjanom Novakom, urednikom osrednje slovenske marketinške revije Marketing magazin.

Marjan Novak se namreč strinja z mano, da je za slovenska podjetja čas, da prilagodijo svoje marketinške strategije trendom na trgu ter izkoristijo marketinške priložnosti, ki jih nove tehnologije in nove navade potrošnikov prinašajo.

 


 

Glavni odgovorni urednik Marketing magazina, mi je v tokratni oddaji Kontekst podjetja Fenomena komunikacije zaupal številne zanimive informacije, ki lahko podjetjem pomagajo pri uspešnejši promociji pri svojih kupcih:

  • O trenutnem stanju našega marketinškega trga – v kakšni fazi smo trenutno, kako uspešno se prilagajamo na aktualne trende oz. okoliščine? 
  • Kateri so trenutni glavni izzivi, s katerimi se podjetja soočajo pri graditvi prepoznavnosti oz. pri nagovarjanju svojih ciljnih skupin? 
  • Kako uspešne pa so slovenske agencije, ki podjetjem pri tem pomagajo, pri uresničevanju njihovih komunikacijskih in marketinških ciljev oz. strategij? Kakšne taktike in strategije najpogosteje uporabljajo in kako se obnesejo v praksi?
  • Kaj kažejo dosedanje dobre prakse (doma in po svetu) iz katerih se lahko tudi slovenska podjetja kaj naučijo in uporabijo pri graditvi prepoznavnosti svoje blagovne znamke? Kaj bi jim svetovali, kaj so ključne priložnosti, na katere je najbolj smiselno, da se osredotočijo?
  • O pomenu “ustvarjalnih napak”…

 

Kakšne pa so vaše izkušnje? Ali v vašem podjetju že uporabljate sodobne marketinške prijeme za povečanje prepoznavnosti podjetja? Imate kakšno zanimivo anekdoto o kakšni vaši “ustvarjalni napaki”, iz katere ste se veliko naučili?

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>