Slava in prepoznavnost s Sonjo javornik_edited-1

Kako zgraditi prepoznavnost, postati zvezda in ohraniti slavo?

Slava. Zvezdništvo. Blišč. Mikrofoni. Novinarji. Šelestenje fotoaparatov. Televizijski nastopi. Intervjuji. Prepoznavnost. Oboževalci. Rdeča preproga. Sprejemi. VIP kotički. Paparaci…

 

Bi si želeli postati zvezda in okusiti slavo?

 

“Z veseljem,” vas je morda prešinilo.

 

Že že, vendar stavim, da bi se vas kar nekaj kmalu premislilo. Večinoma si predstavljamo le lepe plati slave, na slabe pa ne pomislimo.

 

Če bi bili res velika zvezda, bi se namreč raje (tako kot Jan Plestenjak) izognili kopanju na slovenski obali, kjer vsak trenutek lahko preži kakšen “paparaco” oziroma oboževalec s fotoaparatom na telefonu, ki ga ne zanima ali ste razpoloženi za poziranje ali ne.

 

V poslovnem svetu je slavo “nositi” nekoliko drugače kot pri glasbenikih ali drugih umetniških zvezdah. Vseeno pa je tudi za podjetnike in direktorje ter druge strokovnjake poslovno koristno, če dosežejo dobro medijsko prepoznavnost.

 

V današnjem prispevku sem klepetala z znano novinarko Sonjo Javornik, avtorico nove knjige Slava – kup težav in razočaranj.

 

Ker na dnevni bazi predstavljam povezavo med naročniki (vodstvom podjetij, direktorji, vodji oddelkov) in novinarji ter jim pomagam graditi prepoznavnost v javnosti, sem se odločila, da vam tokrat predstavim kar neposreden pogled s strani odlične dolgoletne novinarke.

Sonja Javornik je v najinem pogovoru povzela številne primere iz njene knjige Slava – kup težav in razočaranj, ki je res obilno začinjena s številnimi primeri iz dogajanja v zakulisju.

 

Iz takšnih resničnih ponazoritev lahko dobimo najboljšo predstavo, kako postati slaven/prepoznaven in kako se vesti, da to slavo/prepoznavnost ohranimo.

Zakaj nekdo postane zvezda, drugi pa ne?

Kakšna je razlika med zvezdami z omejenim rokom uporabe in tistimi, ki se jih bomo spominjali večno?

Zanimiv je tudi njen odgovor na vprašanje, kakšen je odnos med mediji in zvezdami?

Bi se lahko reklo »It’s complicated« ali je popolnoma prepost?

 

Sonja Javornik tako v intervjuju razkrije, kako mediji ‘svojim’ zvezdnikom pogosto vračajo pozornost, ko jo ti potrebujejo.

 

Vsekakor ima na tako majhnem trgu, kot je naš, prednost sodelovanje, poudarja Sonja Javornik tako v knjigi kot v intervjuju.

 

Profesionalnost je prav tako zagotovo ena od lastnosti zvezde in njene ekipe, ki naredi razliko in je pri poslu kot pri graditvi prepoznavnosti zelo pomembna, je prepričana sogovornica. Dober manager ali piarovec vsekakor naredita razliko ter omogočita boljše rezultate. »Ampak večina varčuje pri sodelavcih, čeprav bi lahko z dobro ekipo zaslužili več. Skupina Rok’n’band je odpustila menedžerja, ko so člani spoznali, da jih je ogoljufal pri cenah nastopov. Ampak potem je priljubljenost skupine padla in zaslužki so bili še manjši kot v času sodelovanja z goljufivim menedžerjem. Zvezdnik je torej toliko uspešen, kolikor ima uspešnega agenta. Zvezdnik je torej samo obraz za javnost, posel pa dela njegova ekipa,« ugotavlja Sonja Javornik.

 

Vsekakor je lažje »nositi« slavo in prepoznavnost, če veš, kaj lahko pričakuješ.

Zato vas vabim, da si ogledate prispevek in spoznate številne trike in nasvete o zvezdništvu, ki vam bodo koristili pri vašem uspehu.

 

Že gradite svojo prepoznavnost in stopate po trnjevi poti do zvezd?

Ali ste že slavni, pa se pri tem soočate s kakšnimi težavami.

S Sonjo naju zanima, kakšni so vaši iizivi, vprašanja pri vstopu v svet slave, prepoznavnosti in zvezdništva?

Če imate kakšno vprašanje, z veseljem odgovoriva. 

3 replies
  1. tamara
    tamara says:

    Lepo pozdravljeni.. Sem Tamara Bratkovič iz okolice Maribora. Že od svojega 6 leta si želim postati zvezda, fotomodel,..Vsak trdi zakaj nisem v tem, da sem zelo simpatična ter postavna. Zmeraj se sprašujem kaj bi morala zato narediti da postanem zvezda in kako do tega priti? in ali zmeraj potrebujemo samo poznanstvo?
    Vsak nasvet kamorkoli naj se obrnem mi bo zelo prav prišel in vam bom zelo hvaležna.

    lp Tamara

    Reply
    • Anja Horvat Jeromel
      Anja Horvat Jeromel says:

      Tamara zdravo,

      odlično izhodišče za uresničenje vaših sanj, kot jih opisujete, je igralski studio Bratov Vajevec, ki poučuje igralsko tehniko po metodi najboljših in najbolj znanih ameriških igralcev, kot so James Dean, Ellen Burstyn, Al Pacino, Alec Baldwin, Marilyn Monroe, Julie Harris, Paul Newman, and Dustin Hoffman, Angelina Jolie, Scarlett Johansson, and Steve Buscemi.

      To je odlično izhodišče za kakršnokoli pojavljanje v javnosti oz. javno nastopanje (od igre, fotomodelstva, predavanj, prodje…) in graditev samozavestnega, prepričljivega nastopa.

      Graditev dobrih povezav in mreženje pa so prav tako ‘nujno zlo’ (tako ga večinoma vidimo, še posebej Slovenci, ker imamo več germanske zaprtosti, kot je pred kratkim omenil moj sogovornik Edvard Kadič v intervjuju), ki ga je treba čim prej sprejeti, da lahko začnemo na njem delati, saj pride prav na vseh področjih življenja in v vseh poklicih.

      Seveda pa dobra piarovska podpora tudi prav pride vsaki zvezdi, da se ustrezno predstavi v medijih ;).

      Veliko uspehov na poti do zvezd,
      Anja

      Reply
  2. nika
    nika says:

    zivjo tukaj nika;
    rada bi postala slavna z športom, ampak nevem kaj moram storiti da postanem velika zvezda?
    vsak misli da imam talent v športu, seveda me pa zanima kaj moram za to narediti da postanem slavna? res si želim da bi bila slavno kot zvezdniki v ameriki oz po vsem svetu?
    lp.nika

    Reply

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>