Peter Frankl, časnik Finance in vsebinski marketing

Kako promovirati posel/storitev/produkt prek vsebinskega marketinga?

Intervju s Petrom Franklom, direktorjem časnika Finance

Tako zelo je z mano zavibriral Petrov članek (ki ga prilagam spodaj) v Financah (Peter Frankl je namreč direktor časnika Financ), ko sem začenjala svoj dan z mojim priljubljenim (pogosto celo luksuznim) opravilom – pregledom dnevnega dogajanja v medijih, da sem šla takoj v akcijo.

Impulzivno in navdušeno sem pokontaktirala dolgoletnega direktorja priljubljenega poslovnega časnika Finance Petra Frankla, ki je bil nekoč tudi moj šef (še v tistih starih dobrih časih, kot se jih s kolegi spominjamo, in sicer v časih, ko sem delala kot novinarka na Financah), in ga povabila v Fenomenin informativni kotiček – Kontekst na intervju.

Ker je bil Peter na moje veselje takoj za akcijo, sem postala že prav na trnjih, da se vidiva in poklepetava. Direktor Financ je namreč znan po tem, da besed ne špara in je zelo neposreden. In takšne goste imam v Kontekstu najraje, ker vem, da bo izkupiček odlična in zabavna oddaja. Kar pa si vsi ustvarjalci vsebin želimo/jo, saj to poveča gledanost in s tem tudi obisk na naših spletnih straneh.

 

Če pa dodam, da je Peter Frankl kot direktor uspešnega slovenskega poslovnega medija, ki že od samega začetka uspešno krmari med recesijskimi čermi, se bori s konkurenčnimi brzicami, se spopada s finančno plimo in visokimi pljuskajočimi valovi sprememb, najboljši mnenjski vodja na področju priprave atraktivnih vsebin in krmiljenje uspešnega medija, ki zagotavlja dobro branost.

Tako sva se s Petrom zakopala, namesto v njegove običajne gospodarske, finančne in politične tematike, v bolj marketinška, medijska, vsebinska področja …

 

 

Petrove večkilometrske medijske izkušnje, vsebujejo dragocene lekcije za vsakega direktorja katerega koli podjetja, za vse vodje marketinških oddelkov ali korporativnih komunikacij kot tudi za strokovnjake za odnose z javnostmi (po domače piarovce), saj zaradi interneta vsa podjetja na nek način postajajo medijske blagovne znamke. Ne glede na to kateri produkt ali storitev prodajajo.

 

Saj kot je rekel že svetovno priznani marketinški guru Seth Godin in česar se zavedajo vsa uspešna podjetja na trgu, da pri marketingu že nekaj časa ne gre več za storitev ali produkt, ki ga izdelujete, ampak za zgodbe, ki jih ob tem poveste.

 

Zgodbe pa je treba pripovedovati tako, da so zanimive, da rešujejo težave vaših strank ter da motivirajo bralce/gledalce vaših vsebin, da brskajo in raziskujejo naprej po vaših informacijah in na koncu izvedejo določeno aktivnost (se naročijo na vaš newsletter ali digitalno revijo, kupijo produkt, vas pokličejo, se udeležijo vašega predavanja…).

 

V intervjuju boste našli nasvete strokovnjaka glede priprave vsebin, ki so več kot uporabni tudi na področju vsebinskega marketinga. Vsebinski marketing je namreč posredovanje vsebin oziroma pripovedovanje zgodb,

 

Če želite narediti vaš posel ali podjetje bolj vidna skozi vsebine, si oglejte zanimiv intervju s Petrom Franklom, direktorjem časnika Finance. Nenazadnje morajo biti vsebine kakovostno, da ne boste v očeh bralcev izpadli kot amaterji temveč kot profesionalci.

 

Pa še obljubljeni članek, ki je bil ‘kriv’, da sva se s Petrom dobila in posnela najin intervju – Kako povečati sodelovanje med marketingom in prodajo, v katerem Peter Frankl predstavlja 9 nasvetov, kako poslovati v medijskem svetu.

 

S Petrom Franklom pa naju zanima, kakšne so vaše izkušnje s pripravo vsebin – jih že pišete. Kaj vam pri tem dela največ težav, kako izbirate teme za članke, kaj bi radi še izboljšali? Lahko pa tudi Petru zastavite kakršno koli vprašanje iz tega področja.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>