Odnosi z javnostmi in prepoznavnost

Kako preko zanimivih zgodb gradimo prepoznavnost in promocijo podjetja

Podjetniški zajtrk in predstavitev odnosov z javnostmi

 

 

Na eni strani nam najnovejša dognanja v nevroznanosti (ki pojasnjujejo delovanje našega živčevja in možganov) potrjujejo pomen in prednosti posredovanja sporočil prek zgodb. Na drugi strani pa se spreminjajo načini, kako naj podjetja in blagovne znamke danes pripovedujejo zgodbe.

 

Smo v dobi, ko ni več dovolj, da podjetje zgodbe pripoveduje le skozi promocijo. Podjetja imajo na voljo tudi lastne digitalne kanale in vse več mnenjskih vodij v družbi, ki se izpostavljajo javno in redno komunicirajo s svojo množico sledilcev. Zato je danes premalo, če podjetje svojo zgodbo komunicira le ob lansiranju nove oglaševalske kampanje ali ko se lahko pohvali s kakšno novostjo in medijem pošlje sporočilo za javnost.

 

Sodobni kupci so navajeni na sočne in zabavne zgodbe, ki jih potegnejo notri in si želijo nadaljevanja. Na trgu je poplava vsebin, med katerimi so seveda ene boljše, druge slabše. Ravno zato je novodobni potrošnik še bolj zahteven in prepozna razliko med čisto promocijo (ki ga vse bolj odbija), informativnostjo in zabavnostjo. Podjetja, ki želijo osvojiti srce sodobnega kupca, tako potrebujejo spretnosti in veščine, da ga bodo prepričali, a hkrati pri tem ohranili identiteto svoje blagovne znamke.

 

Z dobro zgodbo boste ostali v srcu ljudi. Če jim boste preko zgodbe podali tudi dejstva, se bodo tudi nekaj naučili. Morate pa jim govoriti tudi resnico, če želite, da vam bodo verjeli. Pogosto o piarovcih prevladuje mnenje, da ker smo dobri v manipulaciji percepcije ljudi, smo zato tudi slabi. A pri dobrem piarju ali marketingu nikakor ne sme iti za pripovedovanje laži ali potvarjanje dejstev. To ravno piarovci (večina) vedno poudarjamo, da je potrebeno govoriti resnico, saj se nam v nasprotnem primeru lahko vrne negativen bumerang, ki naredi še večjo škodo. Je pa pomembno zgodbo nekoliko zasukati, da je privlačna tudi za promocijske namene – da ljudi pritegne in navduši. Predpogoj pa je vedno, da imamo tudi dober izdelek ali storitev.

 

S pomočjo tehnik odnosov z javnostmi lahko zgodbi blagovne znamke damo še dodaten zalet in odmevnost. Pri čemer nam tradicionalni mediji lahko zelo pomagajo, saj so namreč še vedno zelo pomembni in imajo prevladujoč vpliv na mnenje javnosti.

 

Na podjetniškem zajtrku, v petek, 31. marca 2017, ob 8.30 uri, na Območni obrtno-podjetniški zbornici Ljubljana Vič, bo mag. Anja Horvat Jeromel podrobneje predstavila odnose z javnostmi, kako zapakirati svojo zgodbo in novinarje prepričati, da jo bodo želeli povedati tudi širši javnosti. Kot nekdanja novinarka Dela in časnika Finance zelo dobro ve, kakšne zgodbe iščejo novinarji in uredniki.

 

Podjetniški zajtrk bo potekal v obliki krajše predstavitve tematike in pogovora z udeleženci.

 

Kaj boste izvedeli na srečanju Kako preko zanimivih zgodb gradimo prepoznavnost in promocijo podjetja:

  • kateri so ključni mehanizmi v odnosih z javnostmi,
  • pridobili boste številne uporabne napotke, kako se jih uspešno lotiti,
  • se podučili kako priti do objav v pomembnih medijih.

 

 

Anja Horvat Jeromel

Anja Horvat Jeromel

O predavateljici Anji Horvat Jeromel:

Mag. Anja Horvat Jeromel, direktorica komunikacij v podjetju Fenomena, je komunikologinja z več kot 19-letnimi izkušnjami na področju komunikacij. V svoji bogati karieri na področju novinarstva, marketinga in odnosov z javnostmi je sodelovala s številnimi uglednimi podjetji/organizacijami, med katerimi so med drugim tudi UniCredit Bank, Halcom, KGZS, Ekolife, Poslovni mediji…

 

 

KDAJ: 31. 3. 2017, 8.30-9.30

KJE: Območno obrtno-podjetniška zbornica Ljubljana Vič, Tržaška 207, Ljubljana

PRIJAVE: Na tej povezavi se lahko prijavite

 

Se vidimo :)

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>