Digitalni marketing

Digitalni marketing in povečanje prodaje

 

Podjetje, ki svojo prodajo nadgrajuje z marketinškimi in piarovskimi taktikami in skrbno targetiranimi sporočili za različne ciljne skupine/stranke, lahko uspešno presega svoje prodajne izzive in težave, s katerimi se dnevno srečuje pri svojem delu, dosega prodajne cilje, jih presega in ob koncu leta zadovoljno nazdravlja svojim dosežkom oziroma se na račun bonusa greje na počitnicah v toplih krajih.

 

Da bi lahko presegli prodajne ovire in dosegli svoje prodajne cilje moramo prodajne taktike nadgraditi oziroma dopolniti z marketinškimi in piar aktivnostmi. Ker je nabor aktivnosti kar obsežen, se bomo prej ali slej vprašali: “Na kakšen način se zdaj tega lotiti, kaj izbrati, saj vsak zagovarja nekaj svojega in trdi, da je njegova metoda najboljša?”

Zato moramo biti malo zviti in pogledati, katero smer nam kažejo aktualni tržnokomunikacijski trendi in katere aktivnosti, imajo trenutno najboljši prodajni učinek.

 

Situacija je trenutno takšna, da sodobni trendi tržno komunikacijo podjetij usmerjajo v marketing na spletu (spletni marketing), ki ga lahko imenujemo tudi digitalni marketing ali inbound marketing.

Ta oblika graditve prepoznavnosti in zbujanja zanimanja pri strankah je še posebej zanimiva za podjetja, ki si ne želijo ali ne morejo privoščiti večjih finančnih vložkov v ta namen. Spletni oz. digitalni marketing je tudi drastično ugodnejši od klasičnega oglaševanja, ki pa ga tudi ne gre zanemariti, če si ga podjetje lahko privošči.

Vsaka oblika ima pač svoje prednosti in slabosti, zato je najbolje, da izberemo kombinacijo tistih metod, ki najbolj podpirajo cilje, ki jih želimo doseči, in uspešno premagujejo naše aktualne težave.

 

Katere so torej prednosti digitalnega marketinga, ki jih podjetja ne smejo spregledati in jih uporabiti, da jim pomagajo pri izboljševanju prodajnih rezultatov?

 

Digitalni marketing:

  • Omogoči, da stranke najdejo vas, namesto da se vi trudite iskati njih.
  • Zagotovi bolj učinkovito naložbo marketinških sredstev, saj je cenovno ugodnejši od tradicionalnega marketinga.
  • Poveča število pridobljenih e-naslovov, ki jih stranke same (in z veseljem) posredujejo podjetju, da jim lahko pošilja svoje informacije in novice.
  • Poveča obisk spletne strani potencialnih strank, ki zaidejo na vašo stran po informacije, ki jih zanimajo (ki rešujejo njihove potrebe), ter mimogrede podrobneje spoznajo tudi vaše produkte in storitve.
  • Višje uvrsti spletno stran vašega podjetja v iskalnikih – na primer na prvo stran Google-a.
  • Pomaga vam pridobiti podrobnejše podatke o vaših obstoječih in potencialnih strankah: kaj jih zanima, iz katerih strani prihajajo, koliko časa se zadržujejo na strani, na  katerih omrežjih so…
  • Pomaga graditi prepoznavnost vaše blagovne znamke, da se stranke najprej spomnijo na vas, ko iščejo storitve iz vaše branže.
  • Zagotovi podporo strankam, saj ponuja dodaten priročen kanal, po katerih lahko dostopate do strank.
  • Gradi zvestobo strank, saj se jim prek digitalne komunikacije bolj podrobno predstavite ter jim ponujate dodatne brezplačne nasvete.
  • Vzpostavlja sodelovanje med podjetjem in njihovimi strankami.
  • Podjetju pomaga pri povezovanju s strankami in vzdrževanju socialne mreže.
  • Pomaga pridobivati nove stranke.
  • Zagotovi več pozitivnega spletnega piara, saj so tudi novinarji veseli vseh dodatnih informacij, ki jih ponudite prek spleta.
  • Podjetje pozicionira v mnenjskega voditelja v industriji, saj če pravilno vodite aktivnosti digitalnega marketinga podjetja, na vsakem koraku v spletu (seveda na pravih lokacijah) naletijo na vaše nasvete.
  • Omogoča izobraževanje vaših strank, da bodo bolj spoznale vaše storitve ali produkte ter jih tako raje kupile.
  • Omogoča, da stranke redno seznanjate z novostmi in jim tako redno ponujate priložnost za nakup vaših storitev ali produktov.

 

Hiter razvoj digitalnega marketinga, saj vse več časa preživljamo v digitalnem svetu

Vsekakor je digitalni marketing področje, ki se razvija s svetlobno hitrostjo. Mlajše generacije, ki so se že rodile z internetom na tablicah in mobilnikih digitalni svet jemljejo kot nekaj samoumevnega, morda za določene aktivnosti celo prednostnega pred analognim svetom (o psiholoških in družbenih dilemah glede tega pa kdaj drugič).

 

Dejstvo je, da večina od nas določen del svojega časa preživi v digitalni resničnosti. Zato se ta hitro razvija in se bo tudi v prihodnje. Naše ciljne javnosti se torej nahajajo v digitalu in zato se nam ponuja priložnost, da jih tu tudi nagovorimo.

 

Digitalni marketing je tako logična posledica doseganja ciljnih javnosti na hitrejši in učinkovitejši način. Z digitalnimi kanali lahko namreč dosežemo dosti večjo maso, za manj denarja, pa še dobro merljivost imamo omogočeno.

 

Čeprav sama verjamem, da bo tradicionalni marketing ostal vedno prisoten, tako kot razvoj televizije ni zadušil tiska, radia, knjig in oglaševanja na prostem, tudi digitalni marketing ne bo izpodrinil tradicionalnega marketinga v celoti. Zaradi ponudbe novih digitalnih kanalov, skozi katere lahko dosežemo ciljno skupino podjetja, bo prinesel le določeno prerazporeditev sredstev in uporabe medijev na trgu.

 

Kakšne pa so vaše izkušnje z digitalnim marketingom?

Kaj vam pri digitalnem marketingu predstavlja največji iziv?

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>